breadcrumbs_revolution_theme

1. СУТЬ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ.

1.1. Під гарантією якості Товару слід розуміти ручання Продавця про відсутність у товарі в момент його передачі або в інший момент, встановлений у договорі, недоліків якості Товару, що знижують його вартість або не дозволяють використовувати відповідно мети, передбаченої договором.

1.2 Гарантія якості передбачає зобов’язання Продавця здійснити безоплатну заміну Товару,  який не відповідає технічним вимогам виробника внаслідок виробничого дефекту, або повернути грошові кошти.

 

2. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ТА УМОВИ ДІЇ ГАРАНТІЇ.

2.1. Гарантію на оригінальні запасні частини діє при умові встановлення в сертифікованих дилерських центрах виробника. Гарантія починається з дати виписки видаткової накладної, а у разі потреби його спеціальної установки – з дати установки, та діє 12 місяців або 10 000 км (залежно від того, що станеться раніше).

2.2.Гарантійний строк на інший Товар є не меншим за 6 місяців або 5000 кілометрів пробігу (в залежності від того, що станеться раніше) з дати виписки видаткової накладної, а у разі потреби його спеціальної установки – з дати установки. Виробники можуть надавати розширену гарантію згідно їх умов.

2.3. Гарантійний строк на Товар, встановлений на автомобілі, які використовуються в таксі, службах перевезення або беруть участь в спортивних змаганнях, зменшується втричі.

2.4. Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:

            2.4.1. Товар відповідає специфікації автомобіля.

            2.4,2. Товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.

            2.4.3. Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації.

            2.4.4. Гарантійна претензія висунута протягом 10 календарних днів з дати оформлення Акту рекламації.

2.5. Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити дані відповідно до ст. 25 Закону України «Про автомобільний транспорт»:

            2.5.1. Найменування і реквізити СТО.

            2.5.2. Прізвище та ініціали замовника робіт на СТО 2.6.3. Держномер, VIN-код, рік випуску автомобіля.

            2.5.3. Дата заїзду на СТО.

            2.5.4. Пробіг на момент заїзду на СТО.

            2.5.4. Перелік виконаних робіт та їх вартість.

            2.5.5. Перелік складових частин (матеріалів), використаних під час виконання робіт.

            2.5.6. Прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності).

            2.5.7. Підпис Покупця про приймання виконаних робіт.

2.6. Акт рекламації має містити відомості згідно зразка, який надається Продавцем Покупцю.

2.7. Гарантія не розповсюджується на наступні випадки:

            2.7.1. Пошкодження Товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт.

            2.7.2 Пошкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникло внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину.

            2.7.3. Пошкодження підвіски і рульового управління, які виникли внаслідок неналежної експлуатації.

            2.7.4. Претензій до шуму (скрипу) гальм, наявності великої кількості абразивного пилу.

            2.7.5. Претензій до зовнішніх пошкоджень Товарів, які є склом кузова та приладами освітлення.

            2.7.6. Претензій до несправності або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічних активних речовин, у тому числі, таких, що застосовуються для боротьби проти обледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т.д.)

            2.7.7. Експлуатаційного зносу і нормальної зміни стану, в том числі старіння, такого Товару, як щітки склоочисника, привідні ремені, гальмівні колодки, диски та барабани, диски зчеплення, свічки запалювання.

            2.7.8. Недотримання вимог інструкцій та рекомендацій виробника автомобіля та автозапчастин при проведенні ремонту (заміні частин) систем гідравлічного, електрогідравлічного підсилювача керма, кондиціонування, охолодження щодо проведення промивки систем, перевірки пов’язаних запчастин, заміни тих, що вийшли з ладу і можуть вплинути на роботу нової запчастини, а при заміні компресора кондиціонера щодо обов’язкової заміни фільтра-осушувача і розширювального клапана.

            2.7.9. Відсутності у замовленні-наряді при монтажі Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей  відповідно до п.2.7.8.

            2.7.10. Втручання в вузли, змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо), спроб самостійного відновлення чи ремонту.

            2.7.11. Належності Товару до витратних матеріалів.

2.7.12. Недотримання Покупцем вимог, за яких діє гарантія.

 

3. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ГАРАНТІЙНИХ ПРЕТЕНЗІЙ.

3.1. Покупець має право звернутися з гарантійною претензією до виробника Товару або Продавця за місцем купівлі Товару.

3.2. Покупець оформляє гарантійну претензію в письмовій формі.

3.3. Продавець розглядає гарантійну претензію і приймає рішення, як правило, в момент звернення, а у разі необхідності проведення технічної перевірки причин виходу товару з ладу, - в строк згідно чинного законодавства України.

3.4. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає дефектний Товар та документи згідно пп.2.6, 2.7 даного Положення.

            3.4.1. Товар має бути наданим в тій же комплектності, в якій він був отриманий від Продавця.

            3.4.2. Окремі вузли і агрегати мають бути в зібраному стані, без слідів стороннього втручання, а в разі недотримання цієї вимоги із технологічних причин має бути надане мотивоване пояснення.

3.5 Покупець має надати розрахунковий документ, виданий Покупцю разом з проданим Товаром - видаткову накладну на Товар.

3.6. У разі задоволення гарантійної претензії Продавець в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.

 

4. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

4.1. Товар може бути повернуто у випадках та на умовах, які визначені чинним законодавством України та Договором:

            4.1.1. Покупець звернувся щодо повернення Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня прийому-передачі.

            4.1.2. Товар має товарний вигляд без слідів експлуатації або монтажу, має бути в оригінальній і цілісній упаковці виробника, збережена його комплектність (в наявності гарантійний талон, інструкція з використання), пломби, ярлики.

4.2. Повернення Товару має обов’язково бути узгодженим з Продавцем.

            4.2.1 В ході узгодження визначається порядок передачі Товару: строки, супроводжуючі документи, перевізник тощо.

            4.2.2. Усі ризики внаслідок неузгодженого повернення Товару несе Покупець.

4.3 Покупець має надати розрахунковий документ, виданий Покупцю разом з проданим Товаром - видаткову накладну на Товар.